La vie à la Côte d'Azur

De foto's

Ok,

Er staan nu een aantal foto's op de site, met beschrijving. Schijnbaar worden de foto's ook al geplaatst als er nog geen beschrijving bij zit. Maar na even geduld te hebben kun je als het goed is nu ook zien waar ik ben geweest.

Groetjes!

Oostjeee

Ziet er goed uit Mevrouw Greenfield. Ik ben jaloers op die blauwe lucht!

Manon

Heeeeey Yvon!

Wat een leuke verhalen en mooie foto's zeg!
Echt goed om te horen dat het goed met je gaat!!

Tof dat je ook nog af en toe tijd hebt om er veel te gaan bezichtigen en ontdekken, niet te bruin terug komen he;)

Niet eng om zoveel nog alleen te zijn in een vreemde omgeving? Of vind je dat juist wel leuk?

En een ventje van 8 nonstop vermaken, pfff wat een werk haha! Maar goed dat ze er genoeg te doen hebben...Heb je iig je dagelijkse beweging nog haha, houd je jong ;)

Ben benieuwd naar je nieuwe verhalen :D

Liefs,

Manon

Yvonne

Hmm, ik was in de veronderstelling dat ik nog vrij jong was.. Maar goed:) Dingetjes bekijken vind ik wel echt fijner alleen, haha, lekker op mn eigen tempo. Met andere mensen erbij vind ik eigenlijk alleen maar lastig. Maar een keertje naar de kroeg met iemand zou wel leuk zijn; wellicht volgende week. Er is een meisje bij mijn taalcursus die wel cool is; we zijn alleen bijna nooit vrij op dezelfde dagen/avonden, dus iets afspreken is nog een beetje lastig..
Vandaag was de lucht iets minder blauw hoor Oost;) Maar morgen wordt dat als het goed is weer beter!