La vie à la Côte d'Azur

Start

Spannend!

Afgelopen maand heb ik mijn ingeschreven bij Travel Active om als Au Pair voor een half jaar te vertrekken naar Frankrijk

Laughing

De afgelopen tijd hebben dan ook voor een deel in het teken gestaan van informatie verzamelen voor mijn Au Pair dossier dat vervolgens op is gestuurd naar een partnerorganisatie van Travel Active aan de Cote d'azur. Er moest een collage gemaakt worden met familiefoto's, er moesten referenties verzameld worden over mij als oppasser, peutergymdocente en kangoeroebegeleidster. Daarnaast werd ook om een karakterreferentie gevraagd die mij als persoon beschrijft. Erg leuk om te lezen trouwens, hoe andere mensen naar je kijken

Laughing
Tot slot werd nog een motivatiebrief gevraagd; waarom wil ik nu naar Frankrijk?! Nou, eigenlijk heel simpel, ik houd van de taal en wilmijn kennis ervangraag weer een beetje opvijzelen en ik vind het een prachtig land! Ik zie het al helemaal voor me: 's ochtends lekker vroeg mn nest uit, kids de kleren aan, lekker thee met een baguette avec jam en hop richting strand voor een heerlijke wandeling
Wink

Na dit allemaal opgestuurd te hebben was het tijd voor een telefonisch interview waarin onduidelijkheden over mijn dossier opgehelderd werden (op mysterieuze wijze was een pagina verdwenen..) en waarin mijn Engelse kennis (ja ja, terwijl je naar Frankrijk gaat..) werd getest. Gelukkig ben ik hiervoor met vlag en wimpel geslaagd

Laughing

Nu staat voor over anderhalve week een workshop Au pair zijn op het programma in Venray en wordt as we speak mijn dossier rondgestuurd naar verschillende families in het zuiden van Frankrijk! Erg benieuwd waar ik terecht ga komen!

Groetjes Yvonne!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active