La vie à la Côte d'Azur

Een gezin!

Het is zover; Ik ga nu echt naar Frankrijk!!!!

Laughing
Ik moet nog even afstuderen (6 januari wordt de datum geprikt) en daarna is het tijd voor mijn reis! Laten we hopen dat er geen aardbevingen zijn die roet in het eten gooien
Wink

De familie Bader is zo vriendelijk om mij in huis te nemen!

Ik heb net een telefoongesprek gehad met Valerie (moeder). Ondanks dat de taal toch wel een probleembleek (Met mijnFrans en haar Engels was er met moeite wat begrip), was het wel erg leuk om zo met elkaar te spreken!

Het gezin bestaat uit Valerie, Ophelie, Tristan en Jules (en volgens het dossier ook nog een vader; maar ik geloof dat Valerie vertelde dat ze gescheiden zijn), waarbij ik dan met name de au pair ben voor de 8-jarige Jules. Ophelie (17) en Tristan (14) kunnen zichzelf prima redden. Jules lijkt een erg sportief typje dat tennist en voetbalt en Ophelie houdt veel van fotografie, wat volgens mij dingen zijn die prima bij mij passen.

En nu de grote vraag: Waar wonen deze mensen??

In het kleine plaatsje La Motte, 20km verwijderd van Fréjus (en daarmee ook van de ZEE

Cool
!!), omgeven door wijnvelden, rivieren en meren. Hun huis heeft 7 kamers, een tuin en een (oja) zwembad. Ik krijg een eigen kamer met douche en mijn EIGEN auto!!!

De bedoeling is dat ik Jules breng en ophaal van school en sport, zorg voor zijn lunch en het gezamenlijke avond eten. Verder moet ik de was doen en de kamer van Jules schoonhouden.

Ik hoop dat het allemaal ongeveer net zo relaxed zal zijn als het mij in de oren klinkt

Laughing

Reacties

Reacties

Nikki

Whaha!! Koken en schoonmaken je favo bezigheden ofniet?! Hoop voor je dat die andere twee niet van die echte pubers zijn! Maar een eigen auto realaxxx :D!!

Richelle

spannend hoor!! Ik hoop dat het net zo leuk wordt als gehoopt maar het klinkt best goed.

Frank

Hee Yvonne,

klinkt top! Nu maar hopen dat je snel kunt afstuderen! Ben benieuwd naar je praatje! Verder klinkt het inderdaad goed, vooral die eigen auto haha! Het is vast een blauwe Renault ofzo;)

haha, oh en wanneer kunnen we langskomen om gebruik te maken van het zwembad?

Caroline

Zo staat vast in mijn favorieten, ben erg benieuwd!

Marije Dijkstra

Aah! Wat goed nieuws dat een een gezin hebt! En zo te horen is het een leuk gezin! En wat vet; een eigen auto! Hoe tof! Hoop dat je een hele leuke tijd hebt in France!
Liefs, Marije

Yvonne

Wat leuk al die reacties:)
@Nikki: Inderdaad niet helemaal mijn ding, maar heb al een leuk kookboek gekregen bij de workshop. Maakt het leed al wat minder:)

Anouk

Wat leuk, gefeliciteerd! :D x Anouk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active