La vie à la Côte d'Azur

De spanning stijgt!

Nog maar 7 dagen en dan is het zover! Ik ga naar Frankrijk!

Op 26 januari ben ik afgestudeerd ensindsdien mag ikmij Master of Science noemen. Het praten voor een grote groep vrienden en familie zag ik in de eerste plaats niet zo zitten (eigenlijk helemaal niet), maar ik heb deze middag erg veel plezier gehad in het vertellen over mijn project. Het afsluitende feestje was heeeel erg leuk,maar tegelijkertijd ook vreselijk vermoeiend. Ik was erg onder de indruk van alle lieve mensen die aanwezig waren en stuk voor stuk veel te lieve cadeautjes voor me hadden meegenomen. Het werd me op een gegeven moment toch wel een beetje te veel:)

Mijn vliegticket is geboekt en het afscheid nemen is begonnen. Ik merk dat er veel dingen zijn die nog geregeld moeten worden, met als grootste hindernis het inpakken van mijn koffers. Wat een crime! Hoe moet dat nu met vooral alle schoenen die toch echt wel mee moeten naar het zuiden van Frankrijk??

En dan, de vrieskou die de laatste twee weken zijn intrede heeft gedaan; Hoe is het mogelijk. Voor het eerst in 15 jaar is er weer sprake van een elfstedentocht! Bijna alle Nederlanders hebben last van de schaatskoorts en ik merk aan mezelf dat het bij mij ook erg kriebelt. Het idee dat deze Elfstedentocht gigantisch aan me voorbij zal gaan, vind ik dan ook niet zo heel leuk. Maar goed, soms je moet je offers brengen....

Ik ga dus naar Frankrijk.

Mijn gezin kennen jullie al een beetje, dus daar valt niet zoveel over te vertellen nu. Ik denk dat de autorit van Nice naar LaMotte erg interessant gaat worden:)Ik hoop dat detaalbarriere geen probleem gaat vormen in de eerste anderhalf uur met mijn nieuwe familie. Eigenlijk heb ik wel goede hoop;bij de taalcursus mag ik gewoon deelnemen in de 'gevorderden-klas'. Mijn eersteervaringen en France zal ik natuurlijk zo snel mogelijk met jullie delen!

Tot zover weer een kleine update:)

Grosses bises!

Reacties

Reacties

Dolf en Annette

Hoi Yvonne,

Wij willen jou een hel goede reis toewensen en veel succes in Frankrijk. Geniet er lekker van en we blijven je volgen hoor :-)

XXXXX Daaaaaaag

Debbie

Hey Yvonne,

Ik hoop dat je een fantastische tijd gaat beleven in Frankrijk. Heel erg veel succes en geniet er lekker van, voor je het weet is het voorbij.

Liefs Debbie

Johan en Hennie

Hey Yvonne,

Hopelijk heb je een goede reis gehad en viel het mee met het nieuwe franse gezin in de auto.
Heb je ook nog genoten van de fryske klompkes??
Veel plezier in france en van het mooie weer.

Yvonne

Dankjulliewel!
Ik heb weer een nieuw verhaal toegevoegd! De dropjes waren erg lekker:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active